Για 4 μερίδες
• 350 g τυρί cottage
• 120 g στραγγιστό γιαούρτι 2%
• 60 g τυρί μασκαρπόνε
• 12 μπισκότα σαβαγιάρ
• 120 ml φρέσκος καφές espresso
• 50 g μέλι
• 1 βανιλίνη
• 10 g σκόνη κακάο
Αφήνουμε τον καφέ να κρυώσει λίγο και τον ρίχνουμε σε ένα μπολάκι ή ένα βαθύ πιάτο.
Στη συνέχεια ρίχνουμε στον πολυκόπτη το cottage, το μασκαρπόνε, το γιαούρτι, τη βανιλίνη και το μέλι και χτυπάμε για 15 – 20 δευτερόλεπτα να ομογενοποιηθούν τα υλικά. Δοκιμάζουμε το μίγμα και αν χρειάζεται προσθέτουμε λίγο επιπλέον μέλι.
Κόβουμε τα μπισκότα στη μέση με ένα οδοντωτό μαχαίρι και στη συνέχεια τα βουτάμε για 1 – 2 δευτερόλεπτα στον καφέ, μόνο από την πλευρά που έχουν την επίστρωση της ζάχαρης. Ισομοιράζουμε τα μισά κομμάτια από τα σαβαγιάρ σε 4 ποτήρια ή βαζάκια και καλύπτουμε με τη μισή ποσότητα από το μίγμα του cheesecake. Επαναλαμβάνουμε με μια στρώση από τα υπόλοιπα μπισκότα και καλύπτουμε με το υπόλοιπο μίγμα.
Πασπαλίζουμε το κακάο πάνω από κάθε ατομικό cheesecake και στη συνέχεια τα βάζουμε στο ψυγείο για τουλάχιστον 1 ώρα πριν τα απολαύσουμε!